donderdag 26 juni 2008

 

Merchandising "Barstend Eelt"

Amsterdam,

Lovende recensies na de première afgelopen donderdag in het Tuschinski Theater, zijn er mede oorzaak van dat "Barstend Eelt" ongeëvenaard hoge bezoekers aantallen trekt.
De film van regisseur Ynte Beima, naar het gelijknamige boek van Bob Flosman, wordt nu al de grootste kaskraker uit de Nederlandse filmgeschiedenis genoemd.
"Ook de merchandising komt goed op gang; bij Etos en Kruidvat zijn de geautoriseerde Barstend Eelt artikelen niet aan te slepen en ook de speciale Barstend Eelt Happy Meals(TM) bij McDonalds met de plastic pedicure setjes met ingebouwde liedjes zijn een doorslaggevend succes" aldus marketing medewerker Igor Beintema van BarEel merchandising BV in Slagharen.

Labels: ,


Reacties: Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]





<< Homepage

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Aanmelden bij Posts [Atom]